دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 7 / 11 / 1393
بازدید : 256
نویسنده : ati

 گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در نشست با معاونان اداری،‌ مالی و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: با توجه به وعده‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جذب استخدامی‌های استانداری از ماه آینده ما نیز در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا بلاتکلیفی آنها را به هر نحوه ممکن با تأمین اعتباراتی که سال آینده قول تأمین آن را داده‌اند، مهیا کنیم.

وی تعداد این افراد آماده جذب در دستگاه‌های مختلف را حدود یک‌هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در بودجه سال آینده قرار است ردیف اعتباری برای تأمین حقوق و مزایای این افراد انجام شود، بعید به نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد که اعتبار مورد نیاز در این زمینه در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد تا نسبت به تأمین حقوق و مزایای نیروهای استخدامی جدید اقدام عملی را انجام دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد مصوبه اخیر هیئت دولت در پرداخت عیدی کارکنان نیز افزود: امیدواریم مطابق با سنوات گذشته پرداخت عیدی کارکنان با حقوق بهمن ‌ماه برای کارکنان و مستمری‌بگیران انجام شود تا نسبت به تأمین این منابع و پرداختی‌های به موقع اقدام عملی انجام شود.

مظفری به جذب مناسب اعتبارات عمرانی و حتی هزینه‌ای در ۱۰ ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود در دو ماه پایانی سال نیز در پرداخت حق و حقوق و مزایای کارکنان دولت و همچنین جذب منابع مربوط به پروژه‌ها خلأ و مشکلی به وجود نیاید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد جذب برخی از استخدامی‌ها در اسفندماه به ادارات بیان کرد: اگر تأمین اعتبار انجام شود قطعاً این کار را بسیاری از دستگاه‌های دولتی انجام می‌دهند که البته به شکل فراگیر این جذب و پرداخت حق و حقوق از فروردین ماه به شکل قانونی است



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , ,
:: برچسب‌ها: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از آماده‌باش کامل برای جذب قطعی استخدامی‌های استانداری در ماه آینده خبر داد , ,
تاریخ : جمعه 5 / 9 / 1393
بازدید : 286
نویسنده : ati
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اظهار نظر برخی همتایان خود در موضوع استخدامی ها انتقاد کرد و آن را صحیح ندانست.
افضلی فرد
مصطفی افضلی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: اینکه برخی نمایندگان در پاسخ به مطالبه استخدامی اعلام می کنند که دولت اعتبار کافی ندارد درست نبوده و نباید طرح شود.
وی افزود: نمایندگان مجلس نمایندگان ملت هستند، این در حالی است که این اظهارات را باید نمایندگان دولت عنوان می کردن، وظیفه نماینده مجلس حمایت از حق مردم است.
افضلی فرد تاکید دارد که هر جا منافع مردم و دولت در تعارض بود وظیفه نمایندگان مجلس دفاع از حق مردم است و اینکه عنوان شده استخدامی ها برای کمبود اعتبار جذب نمی شوند صحیح نیست.
وی در خصوص وضعیت فعلی بررسی پرونده استخدامی های بلاتکلیف اردبیل گفت: طبق جلسه ای که با معاونت راهبردی داشته ایم رسما و کتبا اعلام شد از اسفند ماه حکم استخدامی ها صادر شود و از اول فروردین مشغول به کار شوند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان پیگیر این موضوع هستند، در تشریح وضعیت استخدام طرح مهر اضافه کرد: این طرح وجاهت قانونی ندارد و در ابتدا باید موانع قانونی آن رفع شود.
وی افزود: در تغییر وضعیت نیروهای اوقاف نیز جلسه با معاونت راهبردی داشتیم که انتظار می رود این مطالبه در مدت زمان کوتاه اجرایی شود.
 

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: اظهار نظر برخی نمایندگان در مورد استخدامی های اردبیل صحیح نیست ,
تاریخ : شنبه 14 / 8 / 1393
بازدید : 273
نویسنده : ati

 مصطفی‌ افضلی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از دولت خواستیم تا در بودجه سال ۹۳ در قالب اصلاحیه‌ تامین اعتباری این استخدامی‌ها را انجام دهد اما قول دادند در لایحه بودجه سال ۹۴ پیش‌بینی‌های لازم را در این زمینه انجام داده تا از اول فروردین‌ ماه یک‌هزار نفر از استخدامی‌های استانداری وارد دستگاه‌های اجرایی شوند.

وی ادامه داد: پنج هزار میلیارد تومان برای این کار اختصاص یافته و دولت نیز از این موضوع حمایت می‌کند و به هیچ وجه نباید این تامین اعتبار را مغایر با اصل ۷۵ دانست چراکه این از اقدامات ضروری و اصول اساسی است که قطعا مورد توجه و خواست و مطالبه به حق است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد درخواست رفع مشکل استخدامی نیروهای منابع طبیعی، ثبت‌احوال، اوقاف و برخی دیگر از نهادها تصریح کرد: در بحث استخدام‌ها بنده تنها نماینده‌ای بودم که بدون هیچ قید و بندی تنها با هدف حفظ منافع موکلانم ورود پیدا کردم و امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات استخدامی در دستگاه‌های یاد شده برطرف شود.

افضلی‌فرد در مورد جذب نیروها در مجموعه‌های غیردولتی نیز افزود: ما از طریق صندوق توسعه ملی اجرای ۱۸ طرح را پیگیر هستیم تا با عملیاتی شدن آن تعدادی از بیکاران جذب این مجموعه‌های تولیدی شوند.

وی در مورد عملیاتی شدن قانون جامع معلولان عنوان کرد: رئیس جمهور مسئولیت اجرای قانون اساسی را به همراه قوانین مصوب بر عهده دارد و در این زمینه تضعیف شایسته نیست.

افضلی‌فرد تصریح کرد: اگر برخی از قوانین نیز ضعیف و یا دست و پا گیر هستند باید اصلاح آن‌ها انجام شود و به هیچ وجه ضعف در اجرای قوانین پسندیده و قابل قبول نیست که مسئولی بخواهد در این زمینه سهل‌انگاری کند.

وی ادامه داد: بنده بحث اشتغال افراد معلول را نیز به جد پیگیری کرده و در این زمینه از دستگاه‌ها خواسته‌ام تا سهمیه معلولان را نیز در استخدامی‌ها در نظر بگیرند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در مورد آخرین وضعیت سبلان پارچه گفت: ما با ۲ شرط از برنده مزایده خواسته‌ایم تا هر چه سریع‌تر فعالیت این مجموعه را پیگیری کند که شرط اول پرداخت اجاره‌بهای یک ساله به حساب کارخانه و دوم فعالیت با ظرفیت اشتغالزایی کامل در جذب چهار هزار و ۵۰۰ نفر است که هر ۲ شرط را نیز برنده مزایده سبلان پارچه پذیرفته و به زودی این کارخانه با ظرفیت تمام فعالیت می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , ,
:: برچسب‌ها: استخدامی‌های استانداری از اسفند جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند ,
تاریخ : شنبه 1 / 7 / 1393
بازدید : 291
نویسنده : ati

 اردبیل، محمد باقر بهشتی صبح امروز در جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران در مورد استخدامی‌های استانداری و تعلل در جذب هزار نفر در استان اردبیل اظهار کرد: مشکلی که در این رابطه به وجود آمده مربوط به سطح ملی و کشوری است و از حیطه اختیارات ما در استان خارج است به طوری که هزار نفر در استان اردبیل در سال ۹۱ در آزمون استخدامی پذیرفته شده و کلیه مراحل جذب آنها اعم از صدور مجوز، انتشار آگهی، برگزاری آزمون، نحوه اطلاع‌رسانی و گزینش آن انجام شده و نمی‌توان برای آن ایرادی گرفت چراکه در جذب آنها تنها با کمبود اعتبار روبه‌رو هستیم که بار مالی آن بیش از ۷۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: در کل کشور ۵۱ هزار نفر و در استان اردبیل هزار نفر با چنین مشکلی روبه‌رو هستند که در صورت تامین اعتبار می‌توان بدون مانع و مشکل در جذب آن اقدام عملی را انجام داد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل بیان کرد: قانوناً هیچ دستگاه و شهرداری حق ندارد بدون آگهی عمومی و برگزاری آزمون استخدام نیرو داشته باشد که قطعاً مبنای کار شایسته‌سالاری خواهد بود که تمام افراد واجد‌الشرایط در آزمون‌ها شرکت کرده و صالح‌ترین افراد در این زمینه انتخاب می‌شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , ,
:: برچسب‌ها: استخدامی استانداری اشکال قانونی ندارد / منتظر جذب اعتبارات هستیم ,
تاریخ : جمعه 29 / 5 / 1393
بازدید : 298
نویسنده : ati

 دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان اردبیل گفت: معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور قول داد تا آخر سال نسبت به تامین اعتبار استخدامی‌ها اقدام کرده و آنها هر چه سریع‌تر جذب دستگاه‌های دولتی شوند.
کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: جلسه نهایی مجمع نمایندگان استان با معاون راهبردی انجام شده و قرار است تا آخر سال کار استخدام افراد قبول شده در آزمون استانداری اردبیل با تامین اعتبار مورد نیاز در پرداخت حقوق و مزایا انجام شده و تا آخر سال تکلیف این افراد معین شود.
وی با بیان اینکه در این جلسه قرار شد مشکل تامین اعتبار راه‌آهن اردبیل از محل فاینانس حل شده و این پروژه هرچه سریع‌تر مراحل اجرایی خود را طی کند، گفت: تا سه سال آینده راه‌آهن اردبیل با تخصیص اعتبار مورد نیاز که 13 هزار میلیارد ریال است شاهد شنیدن سوت قطار در اردبیل خواهیم بود.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی مدت اجرای این پروژه را بسیار طولانی و پیشرفت آن را بسیار کند اعلام کرد و افزود: ما در نشستی که با معاون رئیس جمهور قبل از سفر رئیس جمهور و جمعی از وزرا به اردبیل داشتیم همچنین موفق شدیم برای 275 پروژه نیمه تمام  استان تخصیص اعتبارات را داشته باشیم تا این پروژه‌ها در اقصی نقاط استان اردبیل به بهره‌برداری برسد.
پیرموذن در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان کرد: ما عصر فردا با حضور جمعی از وزرا بعد از انجام جلسه استیضاح وزیر علوم به اردبیل سفر خواهیم کرد و رئیس جمهور قرار است صبح فردا در اردبیل حاضر باشد تا بعد از ظهر کاروان تدبیر و امید به این جمع افزوده شده و مطالبات و درخواست‌های مردم مطرح شده و قطعاً با پیگیری‌های رئیس جمهور پروژه‌های بسیار زیادی به سرانجام خواهد رسید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: وعده جذب استخدامی‌ها تا پایان سال ,
تاریخ : شنبه 24 / 5 / 1393
بازدید : 307
نویسنده : ati

 منصور حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل درباره حل مشکل استخدامی‌های سال گذشته استانداری اردبیل اظهار کرد: دیگر با توافق انجام شده هیچ مسئولی نمی‌تواند بهانه‌ای برای جذب نشدن این قبول‌شدگان اعلام کند و دم از تامین نشدن اعتبار بزند چراکه با قول مساعد نوبخت مشکل اعتباری این استخدامی‌ نیز حل شده است.

وی با اعلام این خبر خوش به استخدامی‌ها و خانواده‌های آن‌ها در آستانه سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم این سفر و تاکید مجدد نوبخت بر جذب هرچه سریع‌تر این نیروهای جوان جویای کار بخشی از دغدغه‌ها و مشکلاتی که یک سالی است این جوانان و خانواده‌های آن‌ها را رنج می‌دهد، برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آزمون استخدامی استانداری اردبیل در اواخر دولت گذشته با تاکید بر این نکته که این استخدامی ربطی به طرح مهرآفرین ندارد، برگزار شد اما با روی کار آمدن دولت یازدهم به رغم آن که یک‌هزار نفر از استخدامی‌ها مراحل مختلف گزینش و جذب کامل را سپری کرده بودند حضورشان به عنوان کارمند در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و بیش از یک سال است که مسئولان با وعده امروز و فردا این جوانان برومند را ناامید کرده‌اند اما با پیگیری‌های مستمر بالاخره با قول مساعد معاون رئیس جمهور این مشکل در آستانه برطرف شدن است که امیدواریم به برکت حضور هیئت دولت در استان اردبیل هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: حل مشکل استخدامی استانداری با قول مساعد نوبخت ,
تاریخ : جمعه 11 / 4 / 1393
بازدید : 348
نویسنده : ati

 دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: پیگیر جدی تأمین اعتبار استخدامی‌های جدید هستیم.
کمال‌الدین پیرمؤذن امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: بنده شاهد تجمع اعتراض‌آمیز قبول‌شدگان استخدامی استانداری در جلوی استانداری بودم که با احساس مسئولیت در قبال این جوانان تمام تلاشم را به شکل متمرکز به حل مشکل آنها معطوف کرده و امیدواریم تا پایان این هفته در این زمینه به یک جمع‌بندی و نظر نهایی برسیم.
وی تصریح کرد: ما از معاون راهبردی رئیس جمهور انتظار داریم که منابع محدود جذب این نیروها را به هر شکل ممکن تأمین کنند چرا که بخش عظیمی از این جوانان دارای زن و فرزند بوده و با هزاران مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و هیچ برازنده نیست که جوان این مرز و بوم به خاطر تأمین نشدن منابع معیشتی خود به راه‌های مختلف متوسل شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: پیگیر جدی تأمین اعتبار استخدامی‌های جدید هستیم ,
تاریخ : سه شنبه 8 / 4 / 1393
بازدید : 340
نویسنده : ati

  گردهمایی اعتراض آمیز استخدامی های بلاتکلیف اردبیل/ اظهارات ضد و نقض مسئولان

اردبیل – خبرگزاری مهر: نیروهای پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال گذشته برای جذب در دستگاه های اجرایی استان در مقابل استانداری اردبیل گردهم آمدند تا نسبت به تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود پاسخ قطعی از مسئولان بشنوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز نزدیک به ۵۰ نفر از نیروهای گزینش شده و منتخب آزمون استخدامی سال گذشته اردبیل با در دست داشتن پلاکاردی با مضمون “ما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اردبیل در انتظار اجرای قانون تامین اعتبار و شروع به کار هستیم” خواستار رسیدگی به وضعیت بلا تکلیف استخدام خود شدند.

طبق وعده آخرین استاندار اردبیل در دولت دهم قرار بود تا پایان سال گذشته ۸۵۰ نیروی استخدامی گزینش شده فعالیت خود در ادارات دولتی این استان آغاز کنند.

این وعده در حالی محقق نشد که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فعلی اردبیل بعد از پیگری های مکرر نیروهای استخدامی با اشتباه خواندن طرح استخدامی سال قبل از عدم پذیرش این تعداد به دلایل تامین نشدن بودجه خبر داد.

طرحی که بعدها نیز توسط استاندار اردبیل در دولت یازدهم اشتباه عنوان شد و مجید خدابخش صراحتا عدم تامین اعتبار به کارگیری این نیروها در سال جاری را رسانه ای کرد.

با این وجود پیگری نیروهای استخدامی به اظهارات ضد و نقض مسئولان رسیده و به گفته احمد داور یکی از نیروهای گزینش شده تاکنون صحبت با ۲۰ مقام مسئول به نظرات متفاوتی ختم شده است.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: گردهمایی اعتراض آمیز استخدامی های بلاتکلیف اردبیل/ اظهارات ضد و نقض مسئولان ,
تاریخ : سه شنبه 8 / 4 / 1393
بازدید : 401
نویسنده : ati

  تجمع اعتراض‌آمیز برخی از قبول‌شدگان آزمون استخدامی در مقابل استانداری اردبیل

اردبیل، در این تجمع که پیش از ظهر امروز برگزار شد؛ قبول شدگان در حالی که پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود «ما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری در انتظار اجرای قانون با تامین اعتبار هستیم تا آغاز به کار کنیم و درخواست لطف و عنایات مسئولان را داریم» گردهم آمده بودند تا اعتراضشان را به تاخیر ۱٫۵ ساله در جذب و آغاز به کارشان اعلام کنند.

تعدادی از قبول شدگان به همراه خانواده و زن و بچه خود در این تجمع شرکت کرده بودند.

در این تجمع افراد به شدت از وضعیت پیش آمده گلایه می‌کردند و خواستار به‌کارگیری خود بودند‌.

تجمع کنندگان که بیش از ۱٫۵ سال است در آزمون شرکت کرده و پذیرفته شده‌اند با مراجعه به نهادها، دستگاه‌های مختلف، مسئولان و متولیان در استان و کشور پاسخی روشن برای جذب و آغاز به کار دریافت نکردند و بارها تعدادی از این پذیرفته‌شدگان با مراجعه به خبرگزاری فارس خواستار انعکاس دردها و مشکلاتشان بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تنها خواسته پذیرفته‌شدگان آزمون استانداری از مسئولان ارشد کشور این است که به مشکلات آنها در اسرع وقت رسیدگی کنند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، تجمع اعتراض‌آمیز برخی از قبول‌شدگان آزمون استخدامی در مقابل استانداری اردبیل ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 348
نویسنده : ati

 استخدامی‌های سال گذشته استانداری اردبیل که تعدادشان به هزار نفر می‌رسد نافرجام از هر دری با توکل به خداوند امیدوارند دولت تدبیر و امید تدبیری شایسته در حق آنها به کار گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این افراد جویای کار که در آزمون استخدامی سال گذشته پذیرفته شده و تمام مراحل استخدامی خود را در استان اردبیل نیز سپری کرده‌اند بعد از گذشت یک سال در انتظارند تا دولت تدبیر و امید روزنه‌های امیدواری را برای آنها به‌وجود آورند.
هر چند در این یک سال این جوانان پاک و برومند به هر دری زده‌اند تا اسباب دعوت به کار آنها و شروع فعالیت‌شان فراهم آید اما بعد از گذراندن هر مرحله با تابلوی توقف بزرگی روبه‌رو شدند که به گفته خودشان حتی دیگر مسئولان حوصله شنیدن درد دل‌های آنها و پاسخ به گفته‌هایشان را ندارند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام استانداری اردبیل، استخدامی‌های نافرجام چشم انتظار تدبیر دولت ,
تاریخ : یک شنبه 1 / 2 / 1392
بازدید : 469
نویسنده : ati

اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در جلسه بررسی روند ثبت‌نام یارانه در اردبیل اظهار داشت: تا زمانی که منابع مورد نیاز در استخدامی‌های اخیر برای پرداخت حقوق و مزایا تأمین نشود، امکان ندارد بتوانیم این نیروها را وارد چرخه اداری استان کنیم.

وی با بیان اینکه در همه استان‌ها مشکلاتی در ارتباط با استخدامی‌های جدید و تأمین نشدن منابع اعتباری آنها وجود دارد، تصریح کرد: برای به کارگیری ۸۵۰ نفر با حقوق میانگین ۱۰ میلیون ریال در ماه نیازمند بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال هستیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خاطر نشان کرد: این در حالی است که این اعتبار در بودجه استان پیش‌بینی نشده و به همین دلیل تا زمانی که اعتبار تأمین نشود، نمی‌توان نیروها را به کار گرفت.

مظفری اضافه کرد: متأسفانه استخدام در معاونت نیروی انسانی تأمین شده و قبل از موافقت در بخش بودجه اجرا شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسئولان قبلی باید نسبت به تأمین این اعتبار برنامه‌ریزی می‌کردند و قبل از تأمین اقدام به جذب نیرو نمی‌کردند.

 

اردبیل، این مسئول یادآور شد: ثبت‌نام تا پایان فروردین ماه به قوت خود باقی است و در مورد نحوه ادامه طرح، اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری اردبیل ,
تاریخ : یک شنبه 27 / 1 / 1393
بازدید : 504
نویسنده : ati

 معاون توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: سال گذشته آزمون استخدامی استانداری در حالی صورت گرفت که هیچ اعتباری برای آن پیش‌بینی نشده بود و اکنون قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری بلاتکلیف هستند.
اقبال عباسی گفت: در سال گذشته بدون در نظر گرفتن بودجه مورد نیاز، اقدام به پخش آگهی صورت گرفت و سپس آزمون استخدامی برگزار شد، در حالی که تاکنون این بودجه تأمین نشده است.
وی با اشاره به اینکه در آزمون استخدامی استانداری اردبیل در سال گذشته هزار نفر گزینش شدند، اما تاکنون هیچ بودجه‌ای برای بکار‌گیری این افراد در بودجه استانداری ثبت نشده است.
معاون توسعه منابع انسانی استانداری با اعلام اینکه تلاش می‌کنیم در روزهای آینده در خصوص تامین این بودجه اقدامات موثری انجام دهیم، خاطر‌نشان کرد: ما به طور جدی به دنبال باز کردن گره این مساله هستیم، اگر بودجه تامین شود، پذیرش شوندگان بکار گرفته می‌شوند، در غیر این صورت ما شرمنده آن‌ها خواهیم بود.
مجید خدابخش، استاندار اردبیل نیز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه آزمون استخدامی استانداری در سال گذشته بدون تدبیر صورت گرفت، اظهار امیدواری کرد و افزود: پیگیر این مساله هستیم و بالاخره تکلیف پذیرش شوندگان مشخص خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری اردبیل ,
تاریخ : یک شنبه 18 / 1 / 1393
بازدید : 430
نویسنده : ati

 اردبیل، قبول‌شدگان در این آزمون که نزدیک به هزار نفر از آنها در دستگاه‌های اجرایی مختلف واجد شرایط تشخیص داده شده و تمام مراحل استخدام را سپری کردند نزدیک به ۱۰ ماه است که همچنان معطل و چشم انتظار اقدام مسئولان امر هستند تا در محل استخدامی خود حاضر شده و کار را آغاز کنند اما آن‌گونه که از گلایه‌ها و نگرانی‌های آنها به گوش می‌رسد گویی مسئولان هنوز در این زمینه نمی‌خواهند پاسخگو باشند.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل به استخدام هزار نفر در قالب آزمون استخدامی ترتیب داده شده در خرداد سال گذشته اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۲۵۴ نفر سهمیه بنیاد شهید و ۷۲۱ نفر نیز گروه‌های مختلف بیکاران هستند که در این آزمون قبول شده‌اند.

اقبال عباسی افزود: ۸۵۰ نفر از این افراد تمام مراحل استخدامی و گزینش خود را طی کردند و ما نیز به مانند خود قبول‌شدگان منتظر رفع مشکلات و موانع هستیم تا به جذب آنها اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: مشکلی که این استخدامی‌ها در سراسر کشور با آن روبه‌روست تأمین نشدن منابع اعتباری و تصمیم مدیران دولت قبلی است که تنها به استخدام فکر کردند و اصلاً برای تأمین منابع اعتباری آن راهکاری در نظر نگرفتند که قطعاً این‌گونه اقدامات عجولانه در حوزه استخدام مشکلات متعددی را به همراه داشته است.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ‌اگر مجلس منابع اعتباری این استخدامی‌های جدید را تأمین کند و در سال ۹۳ اصلاحیه بودجه با هدف افزایش بودجه جاری اتفاق بیفتد احتمال به کارگیری این افراد وجود دارد و گر نه ما شرمنده هستیم.

این مسئول اضافه کرد: ‌تا زمانی که تأمین اعتبار انجام نشود ما نمی‌توانیم این استخدامی‌ها را جذب ادارات و دستگاه‌های مختلف کنیم و آن‌گونه که تاکنون در بودجه ۹۳ مصوب شده هیچ ردیف افزایش اعتبار در بودجه جاری مشاهده نمی‌شود و انتظار ما این است که مجلس در این زمینه اقدام اساسی را انجام داده و دولت را در انجام این کار و استخدامی‌های جدید یاری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در این بین قبول‌شدگان در آزمون استخدامی استانداری که استاندار سابق اردبیل به صراحت این استخدام‌ها را جز طرح مهر آفرین خطاب نمی‌کرد و بارها از رسانه‌ها خواست تا در این زمینه سخنی از طرح مهر آفرین به میان نیاورند، جالب اینجاست که با گذشت حدود یک سال از این استخدام و وعده‌ای که مدیران و مسئولان سابق در به کارگیری آنها در مدت زمان کوتاه می‌دادند به بیش از یک سال به درازا انجامیده و همچنان خود قبول‌شدگان و خانواده‌های آنها نگران این فرآیند و طی شدن مراحل مختلف حتی گزینش و برخی دیگر از مراحل سخت و طاقت‌فرسا هستند و نمی‌دانند که شکوائیه خود را در این زمینه به کجا ببرند که قبولی آنها در آزمون استخدامی مورد تأیید است اما مسیر جذب آنها با چالشی جدی روبه‌رو شده است.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری اردبیل ,
تاریخ : یک شنبه 8 / 10 / 1392
بازدید : 481
نویسنده : ati

 استاندار اردبیل در پاسخ به سئوالات خبرنگاران:

جذب استخدامی‌های جدید با مشکل پرداخت حقوق روبه‌رو است

مجید خدابخش صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه و در پاسخ به سئوالات آن‌ها گفت: استخدامی‌های جدید که گفته می‌شود در زمره طرح مهر‌آفرین نیست دردسر بزرگی را برای ما درست کرده به طوری که این استخدامی‌ها بدون تامین حقوق و مزایای استخدام‌شدگان انجام شده و بیش از یک‌هزار نفر سرگردان و بلاتکلیف هستند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری اردبیل ,
تاریخ : یک شنبه 18 / 9 / 1392
بازدید : 488
نویسنده : ati

 معاون منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: افراد پذیرش شده در آزمون اخیر استخدامی استانداری اردبیل نگران ابطال طرح استخدامی مهر آفرین نباشند.

فضائل عزیزی در گفتگو با مهر تصریح کرد: آزمون استخدامی اردبیل مطابق با مقررات سازمان سنجش و با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز ادارات صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: این آزمون بر اساس طرح مهر آفرین برگزار نشده و به همین دلیل روند اجرایی آن ایراد قانونی ندارد.
به گفته عزیزی تاخیر در آغاز به کار افراد پذیرش شده در این آزمون به دلیل عدم تامین اعتبار نیروی انسانی جدید است و به روند برگزاری آزمون ارتباطی ندارد.
معاون منابع انسانی استاندار ادامه داد: قرار بود افراد پذیرش شده از اول دی ماه فعالیت کاری خود را آغاز کنند که مدارک این تعداد به تهران ارسال شده و استان منتظر تامین اعتبار است.
وی ابراز امیدواری کرد طی ماههای آینده وضعیت نیرو های جدید استخدامی مشخص شده و فعالیت کاری این تعداد آغاز شود.
به گفته عزیزی از محل سهمیه هزار نفری استخدامی در اردبیل ۸۵۰ نفر به دلیل پذیرش در آزمون استخدامی و طی مراحل گزینش و مصاحبه به کار گرفته خواهند شد.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری اردبیل ,

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">